injail

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Jöran Lundberg - 11 mars 2012 17:39

Årets Vinteryra i Långviksmon var en dundrande succé. Så nära 1200 skotrar var parkerade på området vilket gör den till Sveriges största skoterträff den här vintern. De parkeringsplatser för bilar de iordningställt räckte inte till på långa vägar utan praktiskt taget alla platser som gicka att uppbringa i hela samhället var anlitade. Vädret var helt perfekt, några plusgrader och till att börja med också strålande sol. Arrangemangen flöt perfekt och praktiskt taget alla trivdes alldeles utmärkt. En blomma tillarrangörerna.

Det är fantastiskt roligt att det blir lyckat när man ändå gör sig besväret att anordna någonting ute på ”vichan”. Nu finns Långviksmon på kartan i skoterkretsar.

MODO contra Skellefteå blev en mycket sevärd tillställning. Många ishockeyexperter menar att det var den allra bästa drabbningen under hela säsongen. MODO förlorade med minsta möjliga marginal 3-2. Det kan bi en riktigt spännande turnering. Jag hoppas att allamina bloggdiggare hänger med mig i fortsättningen.


Jag lagade en rätt utav strömming igår,

på den jag helt förträffligt mår

ty den var god så det förslår,

trots den dos dioxiner jag får


Hejdå.  Jöran.


Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards