injail

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Jöran Lundberg - 7 mars 2012 20:24

MODO till slutspel efter mycken möda. De vann visserligen sista matchen mot Linköping men endast efter straffar. Det skulle ha inneburit att om Växjö hade vunnit mot Luleå hade MODO inte kommit till slutspel. Dessbättre vann Luleå  och i och med det  kom MODO över strecket. Nu får de möta Skellefteå i kvartsfinalen vilket kan bli en svår uppgift för dem. I grundserien vann Skellefteå alla matcherna vilket inte är så starka odds inför förtsättningen. Men det ska spelas i bäst av sju matcher så allt kan hända.

OLD-fejs har varit i farten både i går kväll i Movattnet och i dag i Flärke på en dagträff. I Movattnet var det väldigt god stämning och publiken stortrivdes. I Flärke var det lite trögare med en publik som var mera avvaktande. Men jag tror ändå att det var uppskattat.

Just nu rustas det för fullt för ”Vinteryran” här i Långviksmon. Det är en gigantisk träff med skotern i centrum. I fjol var det cirka femhundra skoteråkare som mött upp och de räknar med ännu flera i år. Jag hoppas bara att vädrets makter är oss nådiga. Då blir det säkert ett bra arrangemang.

Med det sätter jag stopp för min blogg och önskar er all lycka.


När korven blir lagad på kulinariskt vis blir det en nyttig och smaklig spis.


Hejdå. Jöran.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards