injail

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Jöran Lundberg - 4 februari 2012 15:49

Kylan håller i sig. I morse hade vi så nära 28 grader här på Tallbacken. Nere vid Storsjön var det 35 grader på vissa ställen. Det inbjuder inte till några större uteaktiviteter men å andra sidan är det definitivt myggfritt. Jag var ändå ute en stund, klädd efter flerskiktsprincipen, och tog en promenad upp till vindskyddet på kammen. eldade och kokade kaffe till fika. Det var inte många som var ute i den här kylan, endast Thomas af Klinteberg som prepareraade skidspåret.

Så har jag erfarit att det skall bli melodifestival igen,  för vilken gång i ordningen vet jag inte, men på mig väcker den inga heta känslor. Jag läste lite grand om programmet men tyckte det verkade rena nippran. Det var bland annat en banan som skulle sjunga om en banan. En skall sjunga en låt som heter "Jag reser mig igen" trots att jag inte sett hnom falla någon gång. En av grupperna som sjunger kommer troligtvis inte överleva festivalen, de heter nämligen "Dead by April. Den enda som verkar ha lite krydda i sig är Maria Sernerholt som sjunger "Salt och peppar"

Nu måste jag åka på fest.


Hejdå. Jöran.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards