injail

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Jöran Lundberg - 3 februari 2012 22:40

Den Sibiriska kölden som lägrat sig över Tallbacken verkar hålla i sig några dagar till. Det märks på bränsleförbrukningen när det är en så ihållande kyla. Men vi har det varmt och skönt och lider ingen nöd. Värre är det i östeuropa där de inte verkar ha tillräckligt med uppvärmningsanordningar. Där är det ett rätt stort antal som dukat under i kölden.

Vi hade en underbart solig dag där det slösades med ljus över de vita vidderna. Jag var på en rätt lång tur med sparken och jag upplevde det väldigt uppfriskande. Nu sitter jag här i sena kvällen och funderar om jag till äventyrs kan skriva ner några vettiga tankar.

Det enda vettiga jag kommer på just nu är att önska alla er bloggdiggare en fin natt och en ändå skönare morgondag.


Korv och makaroner i väldiga portioner är mat för grevar och baroner, ävenså för bataljoner och konsulpetitioner liksom tusen millioner

universitetsinstitutioner. Närande för kroppsfunktioner men ej för ciceroner som av gamla traditioner visar rostiga kanoner för män i guldgaloner som på grund av vrånga könshormoner och nippertippsfasoner får svåra konvultioner av sådana ransoner.


Hejdå. Jöran.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards