injail

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Jöran Lundberg - 27 december 2011 22:01

I kväll skall jag försöka vara lite mer seriös i mitt skrivande. Det har varit en riktig "mellandag" här på Tallbacken. Jag har gjort ett par hembesök men annars har jag mest gjort "ingenting". Det är ibland skönt att bara slappa och till exempel lägga sig att sussa en stund.

Idag har vi talat i telefon med båda mina systrar. Margit som bor i Huddinge ringde och kunde rapportera att de hade haft en fin julhelg. I kväll ringde också Birgitta som bor i Kalmar  och hon har också haft en skön  jul tillsammans med nära och kära.

Jag inbjöd henne att vara en av mina blogdiggare bland en växande skara. När jag går in på besöksstatistiken ser att det ständigt ökar, vilket gläder en gammal bloggkrönikörfantasifostertillverkningsordvrängark
onstnär som undertecknad.

Samma mat som jag alltid äter består oftast av inlagd sill och potäter

Ha en skön och trivsam kväll, säg något kärt till en vän är ni snäll.

Hejdå. Jöran.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards