injail

Alla inlägg under oktober 2011

Av Jöran Lundberg - 1 oktober 2011 22:17

En helt vanlig dag på Tallbacken. Njaä inte så vanlig kanske. Efter sfrukost åkte käraHu och jag till Ö-vik. Jag var på Byggmax och inhandlade lister till de två rum jag renoverat i fritidshuset. Dessutom köpte jag ett laminatgolv till köket. Därefter åkte vi till Kristina och Thor-Leif med familji Järved och plockade äpplen. Vi fick tillräckligt till att koka äppelmos för framtida förbrukning.

MODO lyckades vinna över Färjestad, men det satt hårt inne. Det måste till straffavgörande för att skilja lagen åt. Varje poäng är viktig eftersom MODO ligger rätt risigt till i tabellen.

Gräsmattan växer och grönskar ännu fast det är första oktober idag. Vi har ännu inte haft en enda frostnatt. Vi får vara tacksamma, för det är den globala uppvärmningen som håller oss vid liv, annars hade vi frusit ihjäl för länge sedan.

Om vi håller oss vid ytan, än en höstlig liten tid

blir det dopp i grytan, om den inte har bränts vid.

Hejdå Jöran.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards