injail

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Jöran Lundberg - 20 februari 2011 21:53

Vintern på Tallbacken är egentligen en härlig tid. Som jag skrivit förut har det  varit i kyligaste laget men allt eftersom solen stiger högre och högre på hinlen kommer väl den värsta kylan att ge sig.

En stor del av februarilunken har vi avverkat. Det går egentligen rätt så rutinmässigt.

I dag har jag varit till Movattnet och underhållit vid ett årsmöte med dess bygdegårdsförening. Det var bara två femtedelar av OLD.fejs, nämligen Fredrik på dragspel och underteknad på fiol. Men det gick bra det också. De verkade trivas med oss. Jag passade också på att kolla några detaljer i min forskning omkring Långviksmons tillblivelse.

Jag såg senaste MODO-matchen på TEVE tillsammans med Johan i Järved. En bedrövlig tillställning som MODO förlorade..

Sluta leta, sluta streta, sluta kreta,  ät ost med feta.

Hejdå. Jöran.

 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards