injail

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Jöran Lundberg - 18 januari 2011 21:48

Det är några dagar sen jag skrev senaste in'ägget på min blogg. En del av mina bloggdiggare har säkert trott att jag med det snaraste har sällat mig till mina fäder. Så drastiskt är det inte. Jag har bara inte kommit mej för och dessutom har det i sanningens namn inte hänt så särskilt mycket på Tallbacken de  här dagarna. Livet har efter alla helger gått in i en så kallad "januarilunk".

På fredag den här veckan blir det Modevisning i kyrkan. Det är Ankaret (vår secondhandaffär) som arrangerar den. Nettot av arrangemanget går till en apeciell insamling för att bygga en skola i Colombia, "*Långviksmoskolan". Tyvärr är det föreslaget att jag skall medverka som någon sorts gatumusikant, en roll som jag tveklöst känner att jag inte behärskar. Det skall bli såännande att se hur det går.

I morgon ska jag spela med OLD fejs. Första spelningen för i år, det känns lite "ringrostigt". Vi har många förfrågningar om engagemang framöver.

Innan du går i säng, ät gratäng i flygande fläng.

Hejdå. Jöran.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards