injail

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Jöran Lundberg - 27 september 2010 20:31

Det är inte så mycket att säga om denna helt vanliga måndag på Tallbacken. Livet går sin gilla gång. KäraHU har fått brev från sjukvården att det nu är dags för operation av den andra njuren. (den vänstra). Därför skall hon ta en massa prover hittan och dittan. Det kan nog fylla den närmsta tiden med diverse resor m.m Jag hade tänkt att fara till Flyggsjö och putsa en källarvåning, men det får nog bero till senare.

Hugskott det får bli en kärleksdikt som  jag kommit på nästan själv. Den heter:

I microvågens hetta.

Jag skakar och darrar, kan ej vara lugn. Då du tänder mitt hjärtas mickrovågsugn

Min slumrande lust du har äntligen väckt den. Vridit upp den på högsta effekten.

Passionen ger glöd två digitala minuter, varunder kärlekens rum oss innesluter.

efter intensiv hetta förnam vi ett "pling", och plötsligt så fanns där alls ingenting.

Apropå skott så har jaktlaget här skjutit en älg som var enägd. Där  vänstra ögat skulle sitta växte ena hornet snett ut. Men den verkar inte ha lidit av detta utan i övrigt var den välväxt och vital. Man tror att det beror å en genförändring.

Nu är de slut, ut å kut. Jöran.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards