injail

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Jöran Lundberg - 20 september 2010 18:30

Jag kommer inte att kommentera valet även om jag personligen tycker att det var bra att Alliansen fick förnyat förtroende. Det blir som det blir.

Idag har jag varit till Bilprovningen med den den gamla Mersan som snart fyller 18 år och därmed får rösträtt. Det är lite som att gå till tandläkaren, man vet aldrig vilka kostbara skavanker som dyker upp. Även denna gång blev det överraskningar. Dom fel och brister som jag vet att den gamla skorven har dom gled galant förbi granskarinnans (Det var en tjej) öga. Men däremot var det en liten ynka plastknapp som håller vänstra strålkastaren som fattades och därmed en tvåa= återbesök. Jämarns. Jag åkte till en bilskrot, dök ner i en vrakad gammersa fick tag i den lilla plastknappen och satte fast strälkastaren. Finemang.

I morrn ska min kära hu till kakakakardeologen vid kÖrnsköldsviks lasarett. Men mera om de i en senare drapa. Hejdå.  Ha de gött.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards